有冇搞錯!


仰天長嘯,壯懷激烈...(via 新浪體育

曼聯敗北,本已教人不爽,但是輸給同市的曼城,則感到更加不爽!袲有看到C朗因粗野攔截而被逐,還有處子上陣的新後衛艾拉一無是處,真是...唉!!

BBC Sports:Man City 3-1 Man Utd
Soccernet.com:Local Pride
新浪體育:孙继海参与进球却漏防范尼 曼城擒10人曼联

Comments

comments

5 Responses to “有冇搞錯!”


  • using Internet Explorer Internet Explorer 6.0 on Windows Windows Server 2003

    今埸曼聯又真係打得差,後防有少少發瘟,加上C7紅牌出埸,但係講真果句,我覺得C7出場後曼聯打得好左

  • using Internet Explorer Internet Explorer 6.0 on Windows Windows XP

    曼聯又因為中路守將犯錯而全失三分,只要看費迪南及施維斯達輸首兩球時的窘態,就知道就算前鋒入多少球,也不夠後防累事而輸波!

    希望新加盟的維迪可以解決曼聯中路防守的漏洞吧。若我是領隊,我會找個好價賣走施維斯達及費迪南這兩個敗家後衛。這在足球經理人遊戲就做到,但現實就未必可能了,真可惜。

    而費爵爺的調動無甚作用,他與賓尼迪斯及摩連奴的應變力及戰術思維仍差一皮。

  • using Mozilla Firefox Mozilla Firefox 1.5 on Windows Windows XP

    首先要賣走c7,而施維斯達真係好差,唔知做乜
    evra呢,第一場。而且就算佢打得幾好都無用,中間不斷甩漏,所以俾多D時間佢啦

  • using Internet Explorer Internet Explorer 6.0 on Windows Windows XP

    曼聯的表現實在太差勁了,尤其是後防球員,簡直不知所謂.真是年年有期望,最後都失望.這樣下去,前六名都不保啊!

  • using Mozilla Firefox Mozilla Firefox 1.5 on Windows Windows 98

    其實D人成日話施維斯達打得差,情況同早幾年白蘭斯的一樣,當年堅尼打防中,打到去對方底線出波(因為之前歐聯佢老哥入到六球咪當自已係射手囉),後面班後衛你估曉飛咩,好多人批評施維斯達失波,其實係佢最勤力的一個,其他後防失位都仲追,你睇對曼城失第三球,科拿射波時,RIO就只識企係到〝簿〞位,我覺得你出BROWN及奧沙咪仲死。

    你睇對曼城的上半場,費查及奧沙都不知死去邊,球球防中位俾人頂到波,下半場出返SMITH才有D起識,問題係點解唔一早出SMITH,就算週中打完波都係咁話。

    首要解決的係中場,我覺問題最大不是後防,就算條新左後衛都不是差。

Comments are currently closed.



%d bloggers like this: