父親節的意義是...

今天(周日)與家人飲茶,飲茶的酒樓貼滿了宣傳父親節的海報,其中一張突別惹人注意...因為,我從未沒有發現,原來父親節的功能,原來是「巴結」父親!

我看到這張海報時,即時有三個反應:

反應一.「唔係呀嘛?!」

反應二.「咁都得?!」

反應三.「我無野好講喇!」

不過,話得說回來,我也一時想不起究竟父親節在哪一日!抵打,抵打。

Comments

comments

3 Responses to “父親節的意義是...”


  • using Camino Camino 0.8.3 on Mac OS Mac OS X

    合爭定產的幾兄弟姊妹訂購。

  • using Mozilla Firefox Mozilla Firefox 1.0.1 on Windows Windows XP

    六月第三個星期日哩。

    講起呢類口號、標題,今日都讀到一條抓頭o既:「樓市癱瘓」。唔睇內文,唔知近期交投,你估佢指賣買多到做唔切jam鬼晒,定係水靜鵝飛呢?

  • using Mozilla Firefox Mozilla Firefox 1.0 on Windows Windows XP

    老兄,
    朋友女兒(大概讀幼稚園或小一咁上下)的其中一條功課問題:
    「六月十一日是端午節,六月第三個星期日是_____。」
    那是一條填充題,
    朋友摸不著頭腦,便教女兒答「公眾假期」。
    結果,朋友女兒和很多同學一樣,都答錯了。
    哈哈,我這朋友可沒有藉口要女兒記得父親節了。

Comments are currently closed.



%d bloggers like this: